Toplantılar da çok fazla gereksiz zaman harcanıyor ,gündem konular dışına taştığından genelde çok fazla zaman alıyor , çoğu zaman amaca ve sonuca ulaşmaktan bile uzaklaşılıyor.Ayrıca süre yetersizliğinde bazı görüşler açıklanmıyor ,bazen ise ast 'lar toplantı stresiyle önemli olabilecek görüşlerini açıklayamıyabiliyor.
Bizim alternatif fikrimiz ;
- Firma kendisine bir blog yapsın ,
- Katılımcılar belirlensin ve bloga kaydolarak konu ile ilgili görüşlerini açıklasınlar ,
- Sunumlarda blogda yapılsın .
- Kararlar da blogda alınıp yayınlanabilir.
- İsteniyorsa görüşlerden katılımcılar da birer copy olmak üzere karar aşamasında biraraya gelsinler ve görüşlerini son aşamaya getirip kararlarını alsınlar .
Ayrıca bu şekilde gündemle ilgili tüm görüşler ve alınan kararlar el altında birarada saklanabilir.
Vakit kaybı minimuma iner .
Daha fazla katılımla karar alınacağından toplantının verimi yükselir.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder