29 Eylül 2011 Perşembe

Müşterilerin Dikkatini Çekmek İstiyorum

Pazara yeni bir ürün sunuyorsanız veya yaptığınız bir işin satışını desteklemek istiyorsanız müşterilerin dikkatini çekecek tanıtım faaliyetleri yapmanız gerekebilir .

Reklam stratejilerinde aşağıdaki konuları göz önüne almanın faydası olabilir .

Bana bir şey satma Amacınız satış olsa da dikkat çekmek için bilgilendirme önemli bir araç olmaya başlamıştır . Bilgilendir , ürününü alım kararını ben veririm .

Beni çabuk etkile Ne anlatmak istiyorsan fazla uzatma . Etkileyici vurgular olsun .

Heyecan Yarat Bana öyle bir hikaye anlat veya resim göster ki , büyük bir istekle sana bağlanayım .

Hoşuma gidecek bölümler olsun . Reklama öyle şeyler koy ki biraz eğleneyim .

Ne yaptığını açık söyle Benim için iyi bir şey yaptığını düşünüyorsan anlayacağım şekilde anlat .

kaynak:openforum

Hiç yorum yok: