6 Ekim 2011 Perşembe

Mağazamın Satışları Nasıl Yükselir

Bir mağazadan içeri girdiğinizde satış temsilcilerinin ne kadar sıklıkla ;

Sizi selamlamak yerine kendi aralarında konuştuklarını , Bir ürünü satın almaya hazır olduğunuzda ilgilenmediklerini ,

Ürünle ilgili soru sorduğunuzda ‘’ bilmiyorum ‘’ cevabını verdiklerini gözlemlersiniz .

Mağazanızda çalışan herkes müşterileri etkileyebilecek konularda aynı fikirdeyse satışlar olumlu etkilenecektir .

Hoş geldin gülümsemesi
Kapıdan giren her müşteriye gülümseyin . Onların cevabı da aynı şekilde olacaktır . Bu davranış çalışanlarında kendilerine güvenlerini arttıracaktır .

Selamlayarak onların farkında olduğunuzu hissettirin . Böylece ihtiyaç duyduklarında sizden yardım alacakları konusunda rahatlamalarını sağlayın .

Telefonda bir yıldız gibi parlayın . Telefon konuşmalarında müşterilerin en çok şikayet ettiği konular ; Çok hızlı konuşulması ,
Müşterilerin öğrenmek istediklerinin yeterince önemsenmemesi ,
Sadece sorunun cevaplanması fakat sorunları çözebilecek alternatiflerin önerilmemesi .

O anda ne yaptığınız önemli değil . Sizi burada görmekten memnun oldum mesajını verebilmek için onlara gülümseyin . Raf yerleştiriyor olsanız veya onlar alışveriş yapmasa bile .

Bir müşteriyle ilgilenirken diğeri araya girerse kibarca işiniz bitince ilgileneceğinizi söyleyin .

Müşteriler satış konusunda uzmandır . Öneride bulunmalarını sağlayın ve dikkate alın .

Bir ürünü satın alan müşteriye birlikte uyum sağlayacak başka ürünler de önerin . Mağazanızda sıkılan veya içeri girmekte tereddüt eden müşteriler yerine basit ayrıntılara önem vererek size gelmek için nedenleri olan mutlu müşteriler yaratın .

kaynak:smallbiztrends

Hiç yorum yok: