13 Eylül 2010 Pazartesi

Ekonomik Durgunlukta Müşterilerinize Yardımcı Olun

Şu an amerikadaki 27 milyon işyerinden % 99 ‘u beşyüz kişinin altında insan çalıştırıyor.

Bu durum çok sayıda şirketin ürünlerini pazarlama çabasında olduğunu gösterir.

Ekonomik krizin içinde bir çok tüketici harcamalarını kısmıştır . Bu yüzden iş sahipleri müşterilerin gözünde değerlerini arttırabilmeleri için yenilikçi keşifler yapmalarına ihtiyaç vardır .

Yeni Bir Strateji

Müşteriler geçmişe göre artık daha pazarlıkçıdır. Daha az harcamak istese de ürünlerinize ihtiyacı vardır.

Bu yüzden fiyat yönünden onlara yardım etmelisiniz.Problemlerini çözebileceğiniz konusunda sizin yeteneklerinize güvenmeliler.

Marka

Bir çok şirket internet üzerinden pazarlama yapmaktadır.Bunun perakendeciler için anlamı web site yapmayı öğrenmeleridir.Bu şekilde pazarlamanın maliyeti klasik yöntemlere göre çok daha düşüktür.

Ödeme Alternatifleri

Müşteriler internette satın alacakları ürünleri araştırırken kendilerine uygun ve güvenli alternatiflerin bulunmasını isterler .

Duruş Yaratılması

Sosyal ağlarıda kapsayan web kullanan perakendeciler iyi sonuçlar alabilmektedir .

Sonuç olarak işlerinde ve web sitelerinde perakendeciler müşterileri etkileyebilecek yeni yollar bulmalılar .

kaynak:marketingpr

Hiç yorum yok: