2 Eylül 2009 Çarşamba

Genç Girişimciler Ne Yapmalı

Yaklaşık iki yıldır girişimcilik yapıyorum .

Geçen gün girişimciliğe istekli iki üniversite öğrencisiyle karşılaştım . Onlarla konuşmak beni mutlu etti . Çünkü o yaşlarda bende benzer duygular yaşamıştım .

Kırkbeş dakika onların fikirlerini , sorularını dinledim ve ürünlerini bu haliyle piyasaya sunarlarsa satın almayacağımı söyledim . Eğer benden bir tavsiye duymak istiyorlarsa direkt olarak söylemeliydim . Çünkü her genç girişimcinin birilerine kulak vermeye ihtiyacı var .

Tavsiyelerimi dikkatle dinlediklerini varsayalım . Onu uygularlarsa başarılarının garantisi var mı ?

Genç bir girişimci olarak ilk dönemlerde ‘’ Nasıl başarılı girişimci olunur ‘’ konusunda tonlarca kitap okudum .

İş hayatında çok başarılı insanlar vardı .

Tamam , hepsi başarılıydı ama aynı zamanda benimle aynı kulvarda ve aynı yaşlarda değillerdi .


Bu konularda yazılan makaleleri okuyarak daha fazla şeyler öğrendim .

Çünkü internette onlarla kontak kurabilme şansına sahiptim .Sordum ve samimi cevaplar aldım .

Bunu fark ettiğimde girişimcilik dünyasına önemli etkiler yaratmak için adım atmaya karar vermiştim .

kaynak:junloayza

Hiç yorum yok: