'' İŞİNİ KUR , BÜYÜT ,SAT '' İŞ FİKİRLERİ ,GİRİŞİM SERMAYESİ FİKİRLERİ,İŞ FİKRİ ÜRETME YOLLARI ,GİRİŞİM FİKİRLERİ,YATIRIM FİKİRLERİ ,GİRİŞİM ,GİRİŞİMCİLER NELER YAPMALI ,YENİ İŞ FİKİRLERİNE ULAŞMA TEKNİKLERİ ,GİRİŞİMCİ DESTEK , YATIRIMA DÖNÜŞEBİLİR FİKİRLER HAKKINDA HER ŞEY
13 Nisan 2011 Çarşamba
Müşteri Bağlılığını Oluştururken Ne Yapmalıyım
Kobilerde müşteri sadakati , marka bağımlılığından çok marka davranışı ile ilgilidir .
Müşteriyi tekrar alışveriş yaptırma konusundaki bağlılık çabalarınız yalnızca kar amaçlı olmamalıdır . İhtiyaçlarının karşılanması önemlidir ve bu sürekli bir gelir anlamına gelir .
Müşteri bağlılığı işyerinizdeki bir çok konuyla ilgilidir .
Bölgenizde en iyi fiyata mal satan siz olabilirsiniz .
İşiniz planlanmamışsa ;
Çalışanlarınızın ne yaptıkları hakkında fikri yoksa , müşterilerin sizin işyerinize uğramaları için yeterli nedenleri olmaz .
Sadık müşteriler fiyat yanı sıra görünüm , çalışma saatleri , samimiyet , hızlı servis , işbirliği gibi bir çok nedenle alışveriş yaptıkları şirketlere bağlanırlar .
kaynak:understandingmarketing
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder