'' İŞİNİ KUR , BÜYÜT ,SAT '' İŞ FİKİRLERİ ,GİRİŞİM SERMAYESİ FİKİRLERİ,İŞ FİKRİ ÜRETME YOLLARI ,GİRİŞİM FİKİRLERİ,YATIRIM FİKİRLERİ ,GİRİŞİM ,GİRİŞİMCİLER NELER YAPMALI ,YENİ İŞ FİKİRLERİNE ULAŞMA TEKNİKLERİ ,GİRİŞİMCİ DESTEK , YATIRIMA DÖNÜŞEBİLİR FİKİRLER HAKKINDA HER ŞEY
15 Ekim 2010 Cuma
Her Markanın Bir Hikayesi Vardır
2003 yılında bir gün cafede çocukluk arkadaşları İra ve Michael birbirleriyle Brezilyada tanışmış birkaç kızla konuşuyordu .
Brezilya ile ilgili en çok özlediğiniz şey neydi sorusuna kızlar tereddütsüz hindistancevizi suyu cevabını verdi .
İki ay sonra İra , markalı hindistan cevizi suyunu amerika pazarı için araştırmak üzere Brezilya ya gitti ve orada cafede tanıştıkları kızların Hindistan cevizi suyu konusunda abartılılı olmadıklarının farkına vardı .
Hindistan cevizi üretilen yerlere , üreticilerine defalarca ziyaretler sonrası kontaklar kuruldu ve üretim için araştırmalar yapıldı ve Vitacoco doğdu .
Michael ise newyorkta yaptığı pazar araştırmalarında bu içeceğe büyük ilgi olacağının farkına vardı ve çeşitli distribütörlerle görüştü .
İki yıl sonra 2005 ‘de ürünleri pazarda satılmaya başlandı .
Karbonat içermeyen içecekleri alternatif sporlar kategorisinde de ilgi görmesinin yanı sıra kuzey amerikada hızla büyüyen bir yaşam biçimi olmaya başladı .
kaynak:vitacoco
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder