5 Şubat 2009 Perşembe

Eşsizlik Herkes Sahip Olursa Önemini Kaybeder

İnsanlar lüks ürünlere para harcamaya ,sınıf atladıklarını düşündürdüğünde hazırdır.

Yıllar önce bir LV çanta almaya gittiğinizde kendinizi ödül almaya giden bir kral veya kraliçe gibi hissedebilirdiniz. Günümüzde ise web ‘ den CostCo veya indirimli bir yerden alabilirsiniz.

Lüks ürünlerde bu değişim başlıca satış göstergesini yıkmaktadır.

Eşsizliğe herkes sahip olursa sembol anlamını kaybeder.

Bu sosyalleşmiş insanların yaşadığı bir durumdur.


Lüks ürünler gün geçtikçe daha az eşsiz olmaya başlamaktadır.Bu gerçekleştiğinde insanlar yeni büyük semboller aramaktadır.

Geçenlerde bir arkadaşımla karşılaştım ve 3 kez londradaki terzisine gittiğini ve 9 ay sonra elbiselerini aldığını öğrendim.Bu tecrübe için 10.000 dolar ödemişti.
Bu elbiseyi Amerika ‘da alabilirmiydi ? Evet , Peki daha az ödeyerek ? Kesinlikle

Yalnız anlatacak güzel bir hikayesi olmayacaktı.Bu arada gapingvoid ‘ e ve english cut ‘a bir göz atın. Herhangi birisi bir terzi olan English cut ‘ın silikon vadisinde ödüllendirilmeyeceğini söyleyebilir mi ? Tabiî ki yalnız kalite değil ,giyenin anlatılacak hikayeside önemli.

Belkide şu anda benim sipariş üzerine yapılan giysilerle ilgili yazdığımı düşünüyorsunuz.

Ne sattığınız veya eşsiz tecrübelerle söyleyebilecek ne hikayeleriniz olduğu beni ilgilendirmez .

Şu anda rekabette farklılaşma ve ağızdan ağıza pazarlamayı yakalama noktasındasınız.

kaynak:entrepreneurslife