13 Kasım 2008 Perşembe

O Bir Dahi mi ?

BW ,Avrupa Genç Girişimciler

Ben Woldring

bencom


O bir dahi veya küçük yaşta girişimciliğe soyunan bir çocuk mu ?

Ben ilk şirketini 13 yaşındayken kurdu ve şu an Hollanda ‘da en çok tanınan genç girişimci.

İlk internet sitesi bellen tüketim ürünleriyle ilgili fiyat karşılaştırmalarını ve cep telefonu hizmet fiyatlarını içeriyordu.

O günden bu yana mobil hizmet ,internet servisleri ile ilgili açık ve detaylı bilgileri içeren sekiz internet sitesini kullanıma sundu.Karşılaştırma hizmetlerinin hepsi ücretsizdi.

Peki nereden para kazanıyordu ? Müşteriler tercihlerini belirledikten sonra o gönderim komisyonu alıyor ayrıca reklamlardan kazanıyordu.

2 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

13 yaş ülkemdeki insanları düşündüğümde çok küçük bir yaş.sadece evlenme konusu gündeme gelirse bir anda kızın/erkeğin 13 yaşında değilde 23 yaşında olduğu düşünülebilir ve öyleymiş gibi davranılabilir ...

yazıdaki çocuktan dahi diye bahsediliyor ancak ben onun dahi olduğunu düşünmüyorum,iyi düşüncelere sahip teşvik edici ona ve fikirlerine inanan saygı duyan başarabilme ihtimali olduğunu varsayan ailesi/büyükleri/öğretmenleri olduğunu düşünüyorum.elbette ilk faktör başarmak için "istemek,istekli olmak,inanmak" . ancak çevre faktörününde çok önemli olduğu inancındayım.

o yüzden ben, "ben i " değil ailesini/çevresindekileri onu ve hayallerini baltalamadıkları için tebrik ediyorum ...

Dr.Firma dedi ki...

Bana görede Ben dahi değil yalnız çevresi onu küçük yaşta ayakta durabilecek şekilde yetiştirmiş