10 Mart 2008 Pazartesi

Virüs Pazarlama İşe Yarıyor mu ?

Dünyanın sizi tanımasına izin verin.

Kulaktan kulağa pazarlama dünyada kitle iletişim araçlarının patlamasıyla büyük önem kazanmış , bu şekilde tüketim pazarlarından pay alabilmek için güçlü bir araç haline gelmiştir.

Diğer taraftan başlangıcı yapmak ,yaymak ve bir başarı elde etmek oldukça zordur.

Küçük bir yatırımla büyük başarılar elde edilebileceği gibi ,istendiği gibi sonuçlanmayadabilir.

Sizin sözlerinizi yaymaları için tüketicilerin somut nedenleri olmalıdır.

Niteliği olan bir içerik onlarda bir dürtü yaratabilir.

Bir zorluk ise internet kullanan insanlar sıklıkla teknik veya teknolojik sorunlarla karşılaşmaktadır.Bu yüzden bir çokları dosyaları yüklemekten kaçınmaktadır.Buna uygun çözümler oluşturulabilir.

Kulaktan kulağa tanıtımda etki zincir reaksiyonlar şekline görülür.

Çok sayıda insan mesajı alır ve mail yoluyla çok sayıda insana iletir.Böylece fikrin yayılması kolaylaştırılmış olur.

İnternet ,diğer pazarlama stratejilerine karşı farklılıklar oluşturur.Doğru virüs pazarlama stratejileri, pazar değerleri ve rekabet avantajları yaratır.

kaynak:ezinearticles

Hiç yorum yok: