29 Mayıs 2007 Salı

Zor olsa da başardım

Sektör : Üretim
Kuruluş Tarihi : 1999
2006 Yılı İtibariyle Son 3 yıllık Büyüme : % 2121
Gelir : 14 ,8 milyon USD
Çalışan Sayısı : 45

Micro chip konusundaki faaliyetlerden sonra Noreen hedefini değiştirir ve bio tech ve medikal sektöründe yan sanayiye girme kararı verir .bu yılda 45.000 m2 kapalı alana sahip yeni binasına taşınır .

Kendisinden dinleyelim ,

Evolve 'u kurmadan önce parlatıcı makineler yapan yabancı bir firmada çalıştım . Orası benim için mutsuz bir çalışma ortamı haline gelmişti . Patronlar işkolikti ,ayrıca çalışanlara çok kaba davranıyorlardı , Yönetimsel bir pozisyondaydım ,üretim raporu 2 ay gecikmeli geliyordu .Firma iyi yönetilmiyordu ve işten ayrıldım .

İlk zamanlar çok stresliydim .Kredi kartlarımın ödeme tarihleri çok hızlı geliyordu.

Bir potansiyel müşteriyle ticaret fuarında tanıştım .Şirketinin robotlar için parça tasarlayacak birini aradığını söyledi ,sonra her hafta adamı aradım ,o da bana çok geçmeden haber vereceğini söylüyordu .Beni tekrar 1 yıl sonra aradı .

Evolve ‘ a tüm zamanımı ayıracak durumda değildim ,stres devam ediyordu ,firmam yanısıra bir başka yerde outsourcing manager olarak çalışıyordum .3 ay sonra o iş bitti ve korkmaya başladım ,artık full time çalışacak bir işim yoktu.

Eskisinden daha çok çalışmaya başladım ,bu durumda başarmak veya bitmekten başka şansım yoktu.

Önce makineler için bilgisayar çipleri yaptık ama bu işte siparişler düzensizdi.

Geçen yıl bio tech ve tıbbi firmalar için çalışmaya karar verdim .İş planımı yaptım ,öümüzdeki 2 yılı görebiliyorum ve 50 milyon USD ciro bekliyorum .

Bizim keşfettiğimiz ürün biraz karmaşık .Kısaca yeni ilaçlar bulunması için harcanan süreyi kısaltıyor.

Hiç yorum yok: