22 Temmuz 2009 Çarşamba

Arka Sokaktaki Komşunuz Ne İş Yaptığınızın Farkında mı ?

Küçük işletme sahipleri çoğu zaman büyük iş fikirleri peşinde koşarlar .

Onlar dergi ve gazetelere reklam vermeden önce pazarlamaya kendileride başlayabilirler .

Yıllar önce perakende satış işine başladığımda satışları yükseltmek için kolay ve ucuz bir yol düşünmüştüm .

İşyerimin etrafındaki tüm mağazalara gidip çalışanlarla konuşup kendimi tanıtmıştım .Sonrasında ise onları tekrar gördüğümde selam vermiştim .

Bu şekilde satış yapmasam da , insanların mağazama gelmesi için farklı nedenler oluşturmuştum .

Bir süre sonra tanıştığım insanların yüzde yirmiden fazlasının mağazamı keşfettiğini fark ettim . Gelirimin yüzde on – onbeşini onlar sağlamaya başlamıştı .

Vaktiniz olduğunda siz ve elemanlarınız komşularınızı ziyaret edip yalnızca kendilerini tanıştırabilirler . Bu ziyaretlerde satış konusuna girmeyin , yalnızca tanışın .

Bir süre sonra tanıştığınız insanlardan sizi ziyarete gelenler olacaktır .

İnsanlar bildikleri ve tanıdıkları yerlerden alışveriş yapmaktan hoşlanır .

kaynak:greatbusinessideas

Hiç yorum yok: