3 Haziran 2008 Salı

Teknolojiyle Hayatı Birleştiriyorum

BW Top 25 ,Asya Genç Girişimciler 2006


Wallis Wong ,28

3 Dynamics

Wallis ‘in firması teknoloji içeren 3G ve WiFi oyun uygulamaları konusunda faaliyet gösteriyor.Şimdiye kadar piyasaya 20 ‘den fazla mobil oyun ve eğlence hizmeti sunmuş.

Hong Kong ‘da elektronik mühendisliği okumuş , ayrıca bilgi ve internet güvenliği konusunda eğitim almış.Şu anda Hong Kong Bilim ve Teknoloji üniversitesinde master yapıyor.

Daha önce yazılım ağları ,mobil çözümler ,güvenlik konularında Bilişim hizmetleri yöneticisi olarak çalışmış.

Girişimciliğe başlangıcını şöyle anlatıyor.

Ayaka kalabilmek için dünyanın kablosuz ve mobil bir çevreye geçtiğini gördüm.

Yeni teknolojilerin işlere uygulanması çaba gerektiriyor.

Asıl rekabet yenilikçi ürünlerin dizaynı ve markaların yeni kullanıcılara ulaştırılması.

Farklı mobil teknolojilerde lehte ve alyhte önerileri anlamak.

Her zaman iş uyumu açısından mobil çevre ile diğer alanları uyuşturmayı hedefliyorum.

Eğitim ,bilgi ,hayat tarzları büyük iş fırsatları olarak görünüyor.

Hiç yorum yok: