4 Nisan 2008 Cuma

Dünya Değiştikçe Müşteri Alışkanlıkları da Değişir

İş dünyasının kafasındaki değerler ve önemi artan Pazar savaşları .

Yalnız değerler gerçekten anlaşılabiliyor mu ? Nereden geliyor ,neden önemli ?


Çünkü Amerikada farklı yeni bir nesilin olduğu bir çağa giriyoruz.

Farklı gruplara göre ürün ve hizmetleri pazara yerleştirme konusunda değerleri anlayabilmek bu günkü kadar hiç önemli olmamıştı .

Geleceğin satınalma alışkanlıklarında değerlerin güçlü bir gösterge olacağı tahmin edilmekte.

Ulusal basketbol birliği ,değer temelli profilleri pazarlama etkilerini arttırmak için kullanmaktadır.

Peki siz pazarlama konusunda aynı sistemi nasıl kullanabilirsiniz ?

- Yenilikçi ürün ve servisler yaratın.

- Ürünlerinizi tüketici değerlerine göre sıraya koyun.

- Büyük potansiyelli alıcılarınızla güçlü satış ilişkileri sağlayın .

- Yeni pazarlara girerken risk – ödül oranının değerini biçin .

- Büyüyen bir trend olan karlı pazarlama fırsatlarını değerlendirin.

- Hızlı ve kalıcı karlılık için müşterilerin satın alma kararlarını etkileyin .


kaynak:club of amsterdam

Hiç yorum yok: