29 Haziran 2011 Çarşamba

Müşteriler Neden Satışlarınızı Düşürür


Ekonominin zorlandığı dönemlerde yapılabilecek en iyi şey , işe daha fazla ve daha iyi konsantre olmak olabilir .

Konsantrasyon alanını daraltarak en iyi müşteriler ,anahtar pazar segmentleri gibi en önemli faktörler göz önünde tutulabilir .

Kavramsal düşünme yanı sıra rakamları da sorgulayın . Satış tahminlerinizi ve harcamalarınızı değerlendirin .Bu konuda yapılacak derin bir bakış bozulmanın nerelerde olduğu ve nedenleri konusunda ipuçları verir .

Sonra satışlara dönün ve kendi planlarını yapan müşterilerin neden sizin satışlarınızı düşürdüğünü düşünün , sayısını değerlendirin .

Ekonomideki bozulmanın işinize ne kadar etkileyeceğini tahmin etmeye çalışın ve inceleyin ve planlarınızı pazara uygun olarak revize edin

kaynak:smsmallbiz

22 Haziran 2011 Çarşamba

Müşteriler Kapınızı Kaç Kez Çalar


Basit yöntemler uygulayarak müşterilerin işyerinizden memnun ayrılmalarına katkıda bulunabilirsiniz .

Onları bekletmeyin ,

Problemlerine çözüm bulunsa bile vakit kaybetmekten dolayı huzursuz olurlar .

Şikayetlerinde neler hissettiklerini kendinizi onların yerine koyarak anlamaya çalışın . Kendilerinin hatalı olduklarını kanıtlamaya çalışmayın .

Amacınız güven inşa etmek olmalıdır .

Şikayetleriyle size katkıda bulunduklarını hissettirerek mutlu olmalarını sağlayın . Onları size destek olmaya çalışan arkadaşlarınız gibi düşünün .

Bir çok problem yeterli iletişim kurulamadığı için çözümsüz kalır . Yaşadıkları sorunu tekrarlayarak ilgili olduğunuzu ve tam olarak anladığınızı hissettirin .

Müşterilerin yaşadıkları problemleri sizin değil onların beklentilerine uygun olarak çözmeye çalışın ve çözümü kendisine onaylatın .

Onlar işyerinizden ayrıldıklarında kendilerini özel olarak hissediyorlarsa kapınızı daha sonra tekrar çalarlar .

13 Haziran 2011 Pazartesi

Haziran Ayının İş Fikri


Bisiklet Taksi Turistik Bolgelerde Cazip Bir Is Fikri Olabilir mi ?

Sorulu ankete 15 kişi katıldı .

12 Kişi (80) Evet
3 Kişi (20) Hayır cevabını verdi .

Fikirle İlgili Düşüncelerinizi Yorumlar Bölümünde Paylasabilirsiniz .

6 Haziran 2011 Pazartesi

İşimde Nasıl Başarısız Olabilirim


İşinizin en kısa sürede başarısız olmasını istiyorsanız , aşağıdaki önlemler size yardımcı olacaktır .

- Kendini beğenmiş , müşterilere kötü davranan çalışanlar bulun .

- Müşteri ve çalışanlarınıza kaba davranın .

- İşinize konsantrasyonunuzu kaybedin .

- Müşterilerinizin alışveriş alışkanlıkları hakkında doğru dürüst bilgiler edinmeyin .

- Müşterilerinizi dinlemekten vazgeçin .

- Fiyatlarınızı sattığınız ürünün değerinin çok üstünde belirleyin .

- Rakiplerinizi müşterilere şikayet edin .

- Müşterilerin alışverişini zorlaştıran kurallar koyun .

Bunların dışında aklınıza gelenleri ise yorumlar bölümüne ekleyin .

kaynak:greatbusinessideas