'' İŞİNİ KUR , BÜYÜT ,SAT '' İŞ FİKİRLERİ ,GİRİŞİM SERMAYESİ FİKİRLERİ,İŞ FİKRİ ÜRETME YOLLARI ,GİRİŞİM FİKİRLERİ,YATIRIM FİKİRLERİ ,GİRİŞİM ,GİRİŞİMCİLER NELER YAPMALI ,YENİ İŞ FİKİRLERİNE ULAŞMA TEKNİKLERİ ,GİRİŞİMCİ DESTEK , YATIRIMA DÖNÜŞEBİLİR FİKİRLER HAKKINDA HER ŞEY
28 Mart 2011 Pazartesi
Yeni Ürününüzün Dağıtımını Kim Yapacak
Yaşadığım girişim tecrübesinden çok şeyler öğrendim .
Aldığım ilk ders ürünün nasıl dağıtılacağından emin olmaktı . Bir diğeri işe küçük başlayarak gelişeceğine ikna olduktan sonra büyütmekti .
Sonuçta başarısızlık içinde kendimizi başarılı hissettik . Hızlı karar verdiğimiz için sermayemizin yüzde yetmişbeşini geri alabilmiştik .
Hikayemiz şöyle başladı .
Birkaç yıl önce iki yakın arkadaşım ve bir java geliştiricisi ile birlikte mobil bir sosyal ağ oluşturmaya karar verdik . Yaklaşık bir yıl öncesinde büyük bir şirket adı yeni duyulmaya başlayan başka bir sosyal ağı satın almıştı .
Bizde gps uyumlu mobil telefonlarla bağlantılı sosyal ağlar konusunda pazarın boş olduğunu düşündük ve ‘’ Uygun dönem işte budur ‘’ diyerek işe giriştik .
Hızlıca pazarın ana hatlarını kapsayan iş modelini oluşturduk ve riskleri belirledik .
Mobil telefon pazarında çok kullanılan sistemlerle uyumlu oldukça iyi bir teknoloji geliştirdik , sosyal ağın internette ana hatlarını da oluşturduk . İnsanları evlerinden çıkararak internette birbirleriyle konuşabileceklerini teklif edecek aşamaya gelmiştik .
Bir yıl geçmeden ikibin internet kullanıcısı olmasına rağmen sıfır tane mobil operatöre sahiptik .
Çok geçmeden telefon operatörleriyle anlaşma yapmadan sistemi işletemeyeceğimizin farkına varmıştık . Telefon operatörleriyle bağlantınız yoksa satın almanız gerekiyordu ve bu imkansızdı .
İlk yılın sonunda işi bırakmaya karar verdik . Şirketi satmak istediğimizde alıcı çıkmadı .
Yalnız site adımızı iyi bir fiyata satarak başarma egomuzu tatmin etmiştik .
kaynak:cstartup
18 Mart 2011 Cuma
Müşteriler Neyi Satın Alırlar
Dünyanın her yerindeki iş sahipleri müşterilerin gerçekte ne istedikleri ve ihtiyaçları üzerinde düşünürler .
Müşteriler gerçekte ne satın alırlar ?
- Ürün veya servisin uzun vadede dürüst olmasını ,
- Yoğun iş hayatında kendilerine gerçekten süre kazandıran şeyleri ,
- Onları boşuna para ve süre harcadıkları duygusundan uzaklaştıran ürünleri ,
- Yalnızca bu gün için değil gelecekte de tasarruf sağlayacakları ürünleri ,
Belki de en önemlisi kendilerini daha iyi hissettirecek ürün ve servisleri .
Satın alınan , ürün ve servisten öte çözüm ve faydadır .
kaynak:ducttapemarketing
9 Mart 2011 Çarşamba
Geleceğin Restoranları Nasıl Olacak ?
1 Mart 2011 Salı
Mart Ayının İş Fikri
Alttan ısıtmalı teneke kutular icinde satışa sunulan et ve tavuk sulu içecekler cazip bir urun fikri olabilir mi ?
Biberli , kekikli , kori soslu , dlerseniz karışık seçenekleriyle konulu ankete 16 kişi katıldı .
% 63 (10 kişi) Evet
% 37 (6 kişi) Hayır yanıtını verdi .
Fikirle İlgili Duşuncelerinizi Yorumlar Bolumunde Paylasabilirsiniz .
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)